Dossier Zorgvastgoed

Met een Digitaal Dossier Zorgvastgoed heeft u te allen tijde beschikking over al uw digitale bestanden voor efficiënt huisvestingsmanagement van uw zorgvastgoed. Grontmij streeft continu naar het optimaliseren van haar dienstverlening door zich te verdiepen in de werkwijze van de klant. Het Digitaal Dossier Zorgvastgoed is weer een stap vooruit in efficiënt, effectief en duurzaam samenwerken.

Een zorggebouw huisvest vaak diverse functies, die elk hun eigen dynamiek en innovatie kennen. De ruimtelijke en technische eisen verschillen dus sterk en kunnen per functie tussentijds veranderen. Om deze veranderingen bij te kunnen houden, heeft u actuele en betrouwbare informatie nodig. Veel zorginstellingen hebben geen goed en actueel inzicht in alle technische in-formatie van gebouwen, installaties en terreinen. Het beheer van en de toegankelijkheid van de informatie over de gebouwen is vaak kwetsbaar. Het compleet en actueel houden vergt veel tijd en aandacht welke hard nodig is voor het primaire proces van uw zorginstelling.

Grontmij biedt u daarom het Digitaal Dossier Zorgvastgoed aan. Een website voor efficiënt onderhouds- en huisvestingsmanagement. Wij zorgen voor het beheer van uw documenten en u kunt zelf alle actuele informatie altijd direct inzien en printen. Het constant vragen, zoeken, verzamelen, scannen en mailen is verleden tijd.
 

Hoe werkt het?

Met een inlogcode krijgt u toegang tot alle gegevens op het gebied van zorghuisvesting die van belang zijn voor u als facilitair manager, directeur of beheerder. U kunt zelf aangeven welke personen er toegang krijgen tot deze bestanden. De hoofdpagina met actueel nieuws op het gebied van zorghuisvesting is toegankelijk voor iedereen.

Grontmij houdt zich onder meer bezig met het opzetten en actualiseren van Meerjaren Onderhoudsplannen (MJOP), het voorbereiden en begeleiden van uit te voeren onderhoud, onderzoek op het gebied van wet- en regelgeving, haalbaarheid- en huisvestingsstudies, integrale huisvestingsplannen, onderhoudscontractmanagement et cetera.

De bovenstaande zaken zijn van groot belang voor een effectief en efficiënt huisvestingsmanagement. Alle informatie wordt op een overzichtelijke wijze ondergebracht in het Digitaal Dossier Zorgvastgoed. Daarbij verwerken we wijzigingen in tekeningen, rapporten, en dergelijke binnen vijf dagen.
 

Wat zit er in mijn Digitaaldossier?

De meest voorkomende documenten zijn:

  • Stamgegevens: bouwjaar, bouwaard, ruimten, BVO’s etc.
  • Planning en voortgang opdrachten uitvoering
  • Meerjaren Onderhoudsplannen en contracten
  • LTHP, Lange termijn huisvestingsplannen
  • Afdelingsinventaris
  • Digitale tekeningen, veiligheid- en vluchtplannen
  • Beheersplannen
  • Bouwaanvragen
  • Haalbaarheids- en huisvestingsstudies
  • Integrale huisvestingplannen
  • Foto’s
  • Validatiedossiers
     

Waarom Grontmij?

De onderhouds- en huisvestingsadviseurs van Grontmij zijn zeer nauw betrokken bij gebouw(en) en kunnen er voor zorgen dat onze informatie ook uw informatie wordt. Dit willen we op elk moment van de dag kunnen delen met u. Huisvesting is continu in beweging. Naast de meer statische informatie willen wij met het Digitaal Dossier Zorgvastgoed u op de hoogte houden van het laatste nieuws en de feiten. Zo blijft u altijd betrokken en weet u wat er speelt.

Interesse?

Wilt u meer weten over het Digitaal Dossier Zorgvastgoed? Neem dan contact met ons op. Wij informeren u graag, ook over de brede mogelijkheden die Grontmij u kan bieden voor het oplossen van uw vraagstukken.

Voor informatie kunt u contact opnemen met ons:

stuur ons een email